Müzik Parti Türkiye'nin En iyi Müzik Blog Sayfası!

Saturday, November 3, 2007

Yeni Şarkılar Top 20

·

Yeni Şarkılar
1. Of Montreal - Gronlandic Edit
Hissing Fauna, Are You The Destroyer? adlı albümden çıkan yeni single

2. St Vincent – Jesus Saves I Spend

3. Leona Lewis - Bleeding Love

4. Modest Mouse - People as Places as People

5. Young Knives – Terra Firma

6. Maximo Park - Karaoke Plays

7. Johnny Panic – Dislocation

8. Beirut - My Night With the Prostitute From Marseille

9. Múm - Rhubarbidoo

10. Take That - Rule The World

11. Keane – The Night Sky

12. Liars – House Clouds

13. Kelly Clarkson - Don't Waste Your Time

14. Thrills – The Midnight Choir

15. Sigur Rós - Hljomalind / Staralfur

16. The Thirst – Ready To Move

17. Avril Lavigne – Hot

18. Simply Red - The World And You Tonight

19. Oasis - Lord Don't Slow Me Down

20. Westlife – Home

Bizi okumaya devam edin.

30 Yorum:

Anonymous said...

iyi değil

Anonymous said...

dinleme o zaman.

Anonymous said...

ewet iyi degil dinlemeyin o zaman:D

Anonymous said...

arkadaşlar burda bari tartışmayalım beyenmeyen çıkar başka şarkılar bakar beyenen dinler bukadar:D

Anonymous said...

beyenen değil beğenen türkçeyi düzgün kullanalım gençler ;)

Anonymous said...

''t'' değil ''T'' Türkçeyi düzgün yazalım. Genç

Anonymous said...

beyenen mi öemli Türk'ün yazılışı mı ? Yapmayalım lütfen ...

Anonymous said...

iğrenç hiç ii bi liste diil

Anonymous said...

ne kadar saçma şeyler için tartışıyorsunuz çocuk bile yapmaz şu yaptıklarınızı biri derki türkçe öyle yazılmaz böyle yazılır beyenmeyen öyle yazılmaz böyle yazılır gerçekten yaşınızca davranmıyosunuz o kişi istediğini yazar milletin yanlışlarını düzeltmek size mi kaldı başkalarının yanlışını söylerken kendi yanlışlarınızın farkında değilsiniz...!

Anonymous said...

Arkadaşlar şarkıya iyi demiyorum ama ne olsa ZEVKLER ve RENKLER TARTIŞILMAZ

Anonymous said...

ya arkadaşlar cidden çoooooocuuuuukkkksunuz yaa

Anonymous said...

GeRçEkTeN çOoOk ÇoCuKsUnUz ApTaLlAr

kadir..... said...

yaa site süpermiş ben yeni farkettim bu siteyi artık çıkmam güselmişş yane herşey elimöin altında top list ler faln
emeeği geçen herkese tşkler

melissa asya said...

bence doğru söylüyorsun hiç olurmu ya biri türkçe muhabbetinde biri ise şarkıda çok yanlış taraftar olarak savaşıyosunuz bırakındakeyfimnizi bozmayın

Anonymous said...

ayyyyyyyyyyyyy sıkıldık bu tartışmalarınızdan ya

Anonymous said...

lan bu siteyi kim kurdu ya türk düşmanı site kurucusu türksün sen lan niye ing şarkıları yazıyorsun adsız kişilerin okuma ozaman dediği gibi bunu kim okuduysa boşuna yazar çünkü zaten girmem bu siteye bi daha

Anonymous said...

selamlar öncelikle site çok güzel emegi geçen herkese teşekkür ediyorum. bazıları türk düşmanı filan diyor ama boşverin zaten onlar böyle müzikleri dinleyen kişilerden değil belli ben 70 ler ve 80 lerin hastasıyım aradıgım bir çok şeyi burda buldum çogunu biliyodum ama bir kaç bişey daha varmış :D bu arada ben 23 yaşındayım yetişemedigim yılları burada paylaştıgınız için sagolun :D

Anonymous said...

bu hiç güzel sayfa degil

Anonymous said...

ne zorunuz var ki :D

emsalsizzzz said...

ne oluyoo ordaa yaww :S

Anonymous said...

verii guud :)

Anonymous said...

co guzel
seviyorum capqin seni
arkadas olarak diyil amma ciddi askim

Anonymous said...

iyi olmamış bence

Anonymous said...

bence çok güzel olmuş.başarılı sayıyrum.inşallah da böle güzel gidr...:)

Anonymous said...

evettttt çok güzel sizlerde çok güzelsiniz komiklerrrrrrr

Anonymous said...

çok güzel değil ama idare eder
dört dörtlük şarkı yapması için çok çalışması lazım bence!!!

Anonymous said...

Siz hır gibi Türkçe'yi tartışın orada.Bizde burada şarkıları tartışalım.Şarkılar idare eder

Anonymous said...

bu nasıl bi site bütün herkez birbiriyle tartışıyo

Anonymous said...

why high one why

Anonymous said...

Merhaba ben havva ben çeçenistan da yasiyorum ve her gün denilebilir bu sayta giriyorum ve çok hosuma gidiyor,siz de bosuna tartismayin degecek bir sey yok tartismanizdan bay:|)

sayfalar_ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |13 | 14 | 15 |16 | 17 | 18 |19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 |47 48 |49 |50 |

Total Pageviews

Hakkımızda

Müzik Parti Türkiye nin rnb, rock, pop, dans ve alternatif müzik sitesidir. Buradaki yazilarin hepsi bize aittir, aksi halde kaynak not edilmistir.

reklam ve iletişim: info@muzikparti.com

Ingilizce versiyonumuz

Son 5 Yorum